wtorek, 29 listopada 2016

20 filmów, które każdy psiarz powinien oglądnąć





Witajcie, 
Dzisiaj przychodzę do waz z nietypowym postem a mianowicie " 20 filmów, które każdy psiarz powinien oglądnąć ". Nie widziałam nigdy podobnego postu na innych blogach, więc mam nadzieję, że jestem choć trochę oryginalna. Dobra, bez bezsensownego pisania mogę was zaprosić do czytania. Nawet mi się zrymowało xd. Jeszcze tylko uprzedzam was, że nie opisywałam filmów bo to by za długo zajęło i pewnie nikomu i tak by się nie chciało tego czytać. 
( filmy są wybierane losowo )

1.
"Psy i koty" 



2. 
"Psy i koty 2" 


3. 
"Chihuahua z Beverly Hills"


4. 
"Lassie, wróć" 


5. 
"Pies na wagę diamentów"


6.
"Shiloh" 


7.
"Shiloh 2"


8. 
"Beethoven"


9.
"Hotel dla psów"


10.
"Marmaduke pies na fali"


11. 
"Przygoda na Antarktydzie" 



12.
"Bingo" 


13. 
"Śnieżne psy"


14. 
"Szajbus i pingwiny"


15. 
"Marley&Ja"

16.
"Mój przyjaciel Hachiko"


17. 
"Endal"


18.
"Bella i Sebastian"



19.
"101 dalmatyńczyków"


20.
"Kudłaty zaprzęg"


Większość z tych filmów oglądałam i mogę je wam jak najbardziej polecić ! Jeśli chcielibyście więcej filmów lub bajek o psach to śmiało piszcie w komentarzach ! :) 

Pozdrawiam,
Wiola&Bingo



3 komentarze:

  1. Ja też oglądałam większość. Najbardziej spodobał mi się " Psy i Koty" pierwsza i druga część.
    Może wiesz gdzie w internecie można pooglądać Shiloh dwie części?
    Kurcze, bardzo bym chciała to pooglądać tylko nie wiem gdzie.
    Super post.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podobał się "kudłaty zaprzęg", niestety nie mam pojęcia gdzie można znaleść ten film, pamiętam, że parę lat temu leciał w telewizji i wtedy go oglądałam, Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam ! :D

      Usuń
  2. Większość z wymienionych filmów znam i niektóre nawet ostatnie obejrzałam :) Moim faworytem jest zdecydowanie "Lassie wróć" i "Marmaduke". Znalazło się też kilka pozycji, których nigdy wcześniej nie widziałam, muszę to nadrobić!

    Pozdrawiam,

    www.nastolatkaipies2016.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń