środa, 19 kwietnia 2017

Top 10 blogów, które obserwuję


Poprzedni post o moich ulubionych stronach na facebook'u bardzo wam się spodobał, więc postanowiłam zrobić jego kontynuację w troszkę innej wersji. Zapraszam do przeczytania!

Blogi ułożone są w kolejności alfabetycznej. 


1. Był sobie york

Blog prowadzony jest bardzo przejrzyście i estetycznie. Wszystko bardzo dobrze ze sobą współgra, dość często wpadam na tego bloga aby poczytać różne posty.





2. Kreatywnie z psem 

Jak sama nazwa mówi, blog jest prowadzony bardzo kreatywnie,
można na nim przeczytać różnego rodzaju posty. Blog jest prowadzony przez osobę z ogromnym doświadczeniem, która umie się mądrze wypowiedzieć o wszystkim co jest związane z psami.


3. Mango Whippet z pasją

To jest chyba jedyny blog o rasie whippet jaki spotkałam, pieski tej rasy mi się bardzo podobają dlatego chętnie odwiedzam ten blog. Jest prowadzony regularnie i często pojawiają się na nim posty.



4. Małe kudłate

Blog o cudownej Neli, bardzo fajnie pisane posty, ładny design bloga te wszystkie rzeczy sprawiają, że chce się zaglądać na tego bloga, ja pokusie oprzeć się nie mogę i dość często jestem na tym blogu. 



5. Moris - working Beagle

Bardzo lubię czytać o przygodach psów tej samej rasy co Bingo dlatego bardzo przypadł mi do gustu ten oto właśnie blog. Szkoda mi tylko, że blog jest prowadzony nieregularnie.



6. Nuka


Czytanie postów na tym blogu sprawia mi ogromną przyjemność z niecierpliwością wyczekuję kolejnych wpisów. Zdjęcia się bardzo wyraźne co dodatkowo zachęca do odwiedzania bloga.



7. Psi kawałek internetu

Myślę, że jest to chyba najbardziej popularny blog o psiej tematyce, wiadomo dlaczego jest bardzo przejrzysty a posty są pisane bardzo fajnie, do tego piękne zdjęcia.



8. Sonia Kochana Sunia

Blog jest prowadzony bardzo estetycznie, są na nim piękne zdjęcia uroczej Sonii o której jest blog. Wpisy regularnie pojawiają się na blogu. 



9. Śledź też pies



Blog o hodowli psów berneńskich. Ich posty są pisane z perspektywy hodowców, są bardzo mądre i wiele można z nich wywnioskować, dlatego jest to jeden z moich ulubionych blogów. 




10. Tricolor life


Blog o uroczej Milce przedstawicielce rasy Beagle. Lubię czytać ich posty gdyż zawierają w sobie pewnego rodzaju mądrość. Fajnie prowadzony, przejrzyście na którym jest baaardzo często



Dziękuję za przeczytanie!
Do następnego postu!
Wiola&Bingo



Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)



8 komentarzy:

  1. Ja czytam Nukę,I obydwie Sonie 😊I Ami❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Niektóre blogi znam, a niektóre nie. Ja najwięcej blogów czytam o beaglach i kundelkach.
    Przepiękny wygląd!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy
    Julia z bloga: julioweksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, już niedługo pojawia się kolejne wpisy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo mi miło! Dziękuję za polecenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy, na pewno wpadniemy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, zaobserwowałam :) Zapraszam również do mnie. http://maksmybestfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń