niedziela, 13 listopada 2016

DIY: Obroża z tasiemki





W dzisiejszym poście pokażę wam jak można samemu zrobić takie oto cudo !  Zapraszam do czytania. 


Potrzebne materiały : 




1. Taśma nośna ( pod spód )
2. Taśma nośna ( na wierzch ) 
3. Świeczka 
4. Zapałki
5. Nici (najlepiej aby były one podobnego koloru do taśmy) 
6. Klamra plastikowa
7. Pierścień D ( pół kółko ) 
8. Klamra metalowa (jeśli chcesz mieć regulowaną obroże) 
9. Igły 

  
Najpierw musimy zmierzyć obwód szyi naszego czworonoga aby uszyć dobrą obrożę


KROK 1. 
Delikatnie przypalamy końcówki taśmy aby się nie strzępiły

KROK 2.
Taśmę nakładamy na drugą taśmę i zapinamy agrafką bądź igłą z jednej strony aby taśma się nie ruszała. 


KROK 3.
Zszywamy taśmę z każdej strony.

KROK 4.
Następnie przeciągamy taśmę przez klamrę i zszywamy (przynajmniej 2 razy aby obroża była mocna). Z drugiej strony robimy to samo tylko dodajmy jeszcze pół kółko i również dokładnie zszywamy. 


KROK 5.
Obroża jest już gotowa. W 4 prostych podpunktach wyjaśniłam wam jak samemu zrobić mega fajną obroże.  


Jeśli ktoś będzie robił obroże według mojego ,, planu " to proszę napiszcie później do mnie jak wam wyszła i czy jesteście zadowoleni . Z góry dziękuję ! 

Pozdrawiamy 
Wiola&Bingo

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł !!!
    Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obroża śliczna :D
    Też kiedyś chciałam zrobić ale nigdzie nie mogę kupić taśm nośnych :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taśmy kupiłam w Leroy Merlin, myślę że w takich sklepach typu Praktiker, Castorama powinny być ;)

      Usuń
  3. Piękna obróżka :)
    Masz talent ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł aczkolwiek do zszywania użyłabym maszyny do szycia bo beagle to silny pies i zwykłe szycie tu nie wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety maszyny do szycia, ale myślę, że moje ręczne szycie wytrzyma :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna :D ja też niedawno zamówiłam potrzebne materiały i jak przyjdą zamierzam zrobić dla Ironka obrożę.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń