niedziela, 23 lipca 2017

Haul wakacyjny cz. 2

Druga część haul'u jest również zakupiona za bon z firmy KrakVet jednak tym razem jest to bon o wartości 100 zł. Dodatkowo przesyłka była również darmowa. 

Jako, że mam małego kotka zamawiałam również rzeczy dla niego, więc jest to taki trochę psio-koci haul. Myślę, że nie będzie wam to przeszkadzało bo w psiej blogosferze istnieją również miłośnicy kotów. Nieprawdaż? 

Pierwsze przedstawię wam rzeczy które zamówiłam dla Felka  a później te które zamówiłam Bingowi. 


Od lewej : 
- Obroża z Trixie, jeszcze trochę duża, zrobiona z bardzo fajnego elastycznego materiału, 4.89 zł
- Bosh Sanabelle Kitten, karma bardzo lubiana przez Felka z pewnością jego ulubiona, 10.74 zł 
- Bozita Feline Kitten - tetra pak, mokra karma w bardzo oryginalnie zapakowana, 3.00 zł
- Animonda Carny Adult, różne smaki, karma mokra, Felek ją uwielbia, 3.00 zł
- Bosh Sanabelle Dental Snack, 2.49 zł
- Zabawka od Trixie, ma bardzo długi uchwyt, piórka są solidnie przyklejone, aktualnie nie ma w ofercie KrakVet'u dlatego nie podam wam ceny



Od lewej :
- Przysmaki z firmy O'canis "7 days" poprzednie bardzo Bingowi smakowały dlatego zdecydowałam się zamówić kolejną paczkę tylko tym razem o innym smaku, 5.49 zł
- Rinti filetto in Jelly, nic innego jak mokra karma 125g, bardzo smakowała Bingowi, a jak ją otworzyłam to widać było prawdziwe mięso w kawałkach, jak najbardziej polecam wam tą karmę, 3.70 zł
- Almo Nature, pasztecik  który zniknął w mgnieniu oka, 2.70 zł
- Szczotka druciana z Trixie, bardzo dobrze się sprawdza, jestem z niej bardzo zadowolona bo wyczesuje dość dużo sierści, 14.59 zł
- Smycz automatyczna Flexi Vario rozmiar M do 20 kg, 5 metrów linka, od zawsze chciałam zakupić taką smycz ale w stacjonarnym sklepie do którego chodzę były takie same o połowę droższe dlatego nigdy jej nie kupiłam a chciałam już od dawna, zdecydowanie jest to nasz najlepszy nabytek ostatniego czasu. 



A tak prezentują się wszystkie zakupione prze zemnie rzeczy.

Mam nadzieję, że post się wam spodobał,

9 komentarzy:

  1. Super rzeczy! Flexi Vario jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dostałaś bon o wartości 100 zł? Super!
    Ja dostałam dwa, ale oba po 50 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w sumie dają 100 zł więc to też fajnie :D
      Zamówiłaś już coś za nie ?

      Usuń
    2. Nie, ponieważ trzymałam je na urodziny Nuki :D Które są już 5 sierpnia! A mam pytanie, czy płaciłaś za wysyłkę?

      Usuń
    3. O to wszystkiego najlepszego dla Nuki!( Wiem, że spóźnione ale dopiero teraz zauważyłam ten komentarz) Tak płaciłam coś koło 10 zł o ile dobrze pamiętam.

      Usuń
  3. Duże te wasze zakupy. Od siebie mogę powiedzieć, że Flexi to super sprawa. Mieliśmy dokładnie taką tylko, że rozmiar większą. Stety niestety sprzedałam ją bo czym większy rozmiar tym większy ciężar musiałam dźwigać na spacerach. No i raczej jestem miłośnikiem klasyki. Na pewno się nie zawiedziesz na vario, to solidny sprzęt! :)
    Pozdrawiamy! | nasz blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie Flexi spisuje się rewelacyjnie, jestem w stanie utrzymać na niej Binga i nie boje się że może się urwać tak jak to miałam z inną tego typu smyczą. Zgodzę się z tobą, że Flexi jest solidny sprzęt!
      Pozdrawiam :)

      Usuń