czwartek, 29 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016




Ahh.... jak ten czas szybko leci. To był piękny ale trudny rok. W naszym życiu moim jak i Binga bardzo wiele się zmieniło. Nauczyliśmy się bardzo wielu nowych rzeczy, zdobyliśmy doświadczenie. Dlatego w dzisiejszym poście chciałabym podsumować cały rok 2016. Zacznijmy od rzeczy których się nauczyliśmy : 

SZTUCZKI / KOMENDY: 
  • Hop - przez obręcz, przez jakiś przedmiot, 
  • Zostaw - zawsze gdy przynosiłam Bingo'wi jedzenie kładłam przed nim i mówiłam zostaw, od tamtej pory Bingo zawsze waruje gdy przynoszę mu jedzonko
  • Masz - kolejna komenda która Bingo'wi nie sprawia żadnych problemów, tak jak poprzednia sztuczka jest wykorzystywana codziennie 
  • Wstydź się - tej komendy zaczęliśmy się uczyć na przełomie sierpnia/września i nawet nam trochę wychodziła, ale zrezygnowałam z niej z powodu pogarszającej się pogody ale powrócimy do niej na wiosnę
  • Turlaj się - Bingo załapał o co w niej chodzi i wychodzi mu coraz lepiej 


Na początku 2016 nie miałam poważnych zamiarów odnośnie Binga. Jakby ktoś mnie wtedy zapytał czy planuję szkolić go lub prowadzić bloga odpowiedziałabym że nie. Bardzo wiele osób motywuje mnie i dlatego chcę dalej brnąc w tematy o psach - bo to lubię i sprawia mi to ogromną radość. Gdyby nie wy nasi czytelnicy nie zaszlibyśmy tak daleko, dziękujemy wam, że jesteście z nami! Ten rok pod względem naszego rozwoju na psie tematy uważam za udany w 100%. 

Posty które najchętniej czytaliście to : 
  • DIY: Szarpak z mopa
  • Recenzja przysmaków Beef Stick, Chicken Stick firmy Alpha Spirit 
  • DIY: Obroża z tasiemki

A po za tym niedługo wbije nam 2.000 wyświetleń na blogu :) 

Szczęśliwego Nowego Roku ! 

Pozdrawiamy,
Wiola&Bingo

2 komentarze: