sobota, 4 marca 2017

Co się wydarzyło w tym tygodniu ?



Post ten zaplanowany był na poprzednią sobotę, ale w tamtym tygodniu nic takiego się nie działo dlatego przełożyłam go na dziś. 


Od poprzedniej soboty regularnie chodzimy na 40 minutowe spacery po łąkach. Pewnego razu na naszej łące zobaczyłam pięć saren od razu przekierowałam Binga w inną stronę, aby nich nie zaczął gonić, ponieważ przestraszyły by się a Bingo mógłby mi się zerwać ze smyczy. A uwierzcie mi, że nie chciałoby mi się biegać za nim po całej łące, a jest naprawdę duża. Zdjęcie z mapy google powinno wam to pokazać jak duży mamy teren do chodzenia.



A poniżej screeny tras naszych wędrówek ( wybrałam te najciekawsze ). 

















W środę przyszły do nas dwie paczki, zostaliśmy testerami karmy Petvita, a druga była dla kotka. Otóż dostałam wyróżnienie w konkursie u Baylabel i przyszła do nas prześliczna obróżka dla kotka. Jetem bardzo szczęśliwa, że udało mi się dostać wyróżnienie spośród tylu zdjęć :) 





Jeszcze wspomnę o piesku który znalazł się pod moimi drzwiami, to było z 3 tygodnie temu. Przychodzę ze szkoły i widzę psa pod drzwiami z początku myślałam, że to Bingo ale miał troszkę iny pyszczek - wyglądał jak beagle, tylko miał troszkę takie za krótkie łapki. Był roztrzęsiony ale po jakimś czasie uspokoił się. W tym samym czasie wrzuciłam na mój profil wiadomość o tym, że znalazłam takiego psiaka pod domem ale nikt się po niego nie odezwał. Po dwóch dniach wypuściliśmy go z rodzicami, bo chcąc nie chcąc i tak by zwiał, bo podgryzał nasz płot. Był naprawdę wierny, bo gdy szłam do sklepu po tym jak go wypuściliśmy szedł za mną i nie odstępował mnie na krok a gdy był za daleko stał i na mnie czekał. Gdybyśmy mieli lepsze ogrodzenie i budę dla niego byłby został z nami :)

To chyba tyle z takich wydarzeń, więc dziękuję za przeczytanie :)

Pozdrawiam,
Wiola&Bingo

3 komentarze:

  1. Świetny post! Kotek pięknie wygląda w tej obróżce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo się wydarzyło, aktywnie spędzacie czas! Macie bardzo fajne tereny spacerowe <3 My niestety nie mamy w pobliżu takich pól :(
    Pozdrawiamy serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak lepszych terenów sobie wymarzyć nie mogłam :) Ale wy macie na pewno lepszy las i jezioro, którego my nie mamy,
      My również bardzo serdecznie pozdrawiamy !

      Usuń