wtorek, 30 sierpnia 2016

Top 5 moich ulubionych ras psów

Cześć, 


Dzisiaj postanowiłam zrobić top 5 moich ulubionych ras psów. Mam nadzieję, że was to zaciekawi. Przy okazji mówię wam, że od teraz posty na naszym blogu i facebook'u będą pojawiać się częściej niż dotychczas. 




5.
Dalmatyńczyk


Dalmatyńczyk, dlaczego właśnie on ?  Po pierwsze jest idealnym towarzyszem dla osoby, która lubi spędzać czas aktywnie ze swoim czworonogiem. Nie sprawia problemów w wychowaniu. Ma piękną szatę i chyba żaden pies nie może się nią tak pochwalić jak właśnie dalmatyńczyk. Jest łagodny, kochany i wierny. Po prostu ideał psa.




4. 
Doberman

Doskonały pies obronny i czujny stróż, te dwie cechy mówią same za siebie ale do tego jest jeszcze piękny i dostojny. A te uszy są przeurocze. Doberman to duży pies o pięknej sylwetce do tego jest dość wysoki a mnie tylko takie psy zachwycają.




3.
Pointer


Kocham psy myśliwskie, bardzo lubię spacery po lesie dokładnie jak ta rasa, mało tego te psy są bardzo przyjazne i lubią inne zwierzęta. Są wysportowane i lojalne. 





2.
Duży szwajcarski pies pasterski

Ten pies zajmuje 2 miejsce w rankingu, ponieważ jest pięknym, dużym i masywnym psem. Ma podpalaną szatę a taki kolor sierści u psów mi się najbardziej podoba. Jest bardzo inteligentny, szybko się uczy i bez wahania stanie w obronie swojego pana. 





1.
Appenzeller 

Dlaczego właśnie appenzeller jest na pierwszym miejscu? Bardzo lubię posłuszne psy a ta rasa ma to we krwi. Nie trzeba go długo szkolić - w sensie nie jest tak uparty jak mój dotychczasowy towarzysz Bingo. Po za tym jest masywny i ma piękną sylwetkę. 




Jak sami zauważyliście na mojej liście znajdują się tylko duże psy. Oczywiście nie mam nic przeciwko jeśli ktoś ma małego pieska, bo one są również urocze, ale wolę mieć dużego psa. Czemu ? Nie wiem tak po prostu, taka już jestem. 


Dziękuję za przeczytanie.

Pozdrawiam
Wiola&Bingo 


4 komentarze:

  1. A gdzie Beagle ? 😂 fajny wpis zapraszam też do nas :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beagle jest na 6 miejscu, miałam robić top 10 ale nie wiedziałam jakie rasy dać dalej, dziękuję i ja również obserwuję :)

      Usuń
  2. Ja wolę z pewnością małe psy.Mają ulubioną rasą są beagle.
    A z takich większych psów to podoba mi się posokowiec bawarski,gończy polski i ogar polski.Nie utrzymałabym takich na smyczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beagle też są fajne, ale mnie przerażają choroby z uszami tych psiaków, Bingo musi jechać do weterynarza odnośnie ich, dlatego nie dałam ich w top 5. Twoje ulubione rasy też są spoko wszystkie myśliwce :D

      Usuń