sobota, 1 października 2016

Q&A - Pytania i odpowiedzi




Kilka dni temu poprosiłam was o pytania dotyczące Binga, jego rasy lub mnie. Łącznie zadaliście 24 pytania. Dziękuję ! Przechodzimy więc do pytań :) 

1. Dlaczego Bingo ? 

  • Moi rodzice chcieli Beagle, który będzie miał dużo czarnej sierści, ponieważ wcześniej już mieliśmy Beagle, który był bardziej rudy niż czarny. Takim oto sposobem mam teraz Binga
2. Dlaczego Bingo ( imię )  ? 

  • Spodobało mi się to imię, do tego wydaje mi się, że jest trochę związane z rasą Beagle. 
3. Wzięty ze schroniska czy z hodowli ? 

  • Z hodowli.
4. Długo, go już masz ? 

  • Tak, w lutym 2017 będzie 5 lat. 
5. Jak często chodzicie na spacery ? 

  • 3-4 razy w tygodniu + długi spacer w sobotę.
6. Jakie smakołyki najbardziej lubi Bingo ? 

  • Najbardziej lubi smakołyki firmy Alpha Spirit Beef Stick.
7. Jakie przysmaki kupujesz mu najczęściej ? 

  • Te, które mu smakują. 
8. Ulubiona zabawka Binga ? 

  • Piłki
9. Jak najbardziej lubicie spędzać wolny czas ? 

  • Gdy mam wolny czas to chodzimy na spacer lub uczymy się sztuczek albo po prostu siedzimy i ja go głaszczę i coś do niego mówię xD
10. Dlaczego akurat rasa Beagle ? 

  • Czyż te psy nie są słodkie ? Dlatego, że są słodkie, urocze mają fajne oklapnięte uszy, są średniej wielkości i nie chorują na choroby wrodzone i genetyczne. 
11. Ile sztuczek umie Bingo ? 

  • 13 i dwóch się uczymy
12. Ile lat ma Bingo ? 

  • 5
13. Co podsunęło Ci pomysł na prowadzenie strony i bloga ? 

  • Bingo, chciałam pokazać innym jak prawidłowo opiekować się psem, coś czasem zrecenzować i to wszystko skłoniło mnie, że założyłam stronę na Fb, później bloga. 
14. Czy Bingo ma rodowód ? 

  • Nie
15. Jak na niego wołasz ? 

  • Zazwyczaj Bingo.
16. Jakie ksywki na Bingo ? 

  • Bigiel
  • Bibelota
  • Bajgiel
  • Rudy
  • Kłapciuch
17. Jak wygląda jego pielęgnacja ? 

  • Raz na 3 miesiące ma porządnie umyte futro, czeszę go co tydzień, co tydzień czyszczę uszy, co tydzień sprawdzam stan pazurów.
18. Jaki był powód do założenia strony ? 

  • Chciałam pisać posty o Bingu, aby innym sprawiało to radość, chciałam pisać recenzję, posty aby inni mogli się czegoś ciekawego dowiedzieć to był taki główny powód.
19. Jak masz na imię ? 

  • Wiola
20. Ile masz lat ? 

  • 13
21. Jakie blogi lubisz najbardziej ? 

  • Wszystkie, które obserwuję.
22. Jakie strony na Fb lubisz najbardziej ? 

  • Sara-szport dog, Iron-niesamowity pies, Sonia-kochana sunia, Tricolor life, Odi, Pusia i Nuka. 
23. Co skłoniło Cię do blogowania ? 

  • W sumie to nie wiem, chciałam mieć swojego bloga tak jak inni więc to mnie skłoniło. 
24. Jak stworzyłaś stronę, czy to Bingo Ci pomógł ? 

  • Tak, to Bingo był główną inspiracją. Gdyby nie on nie pisałabym tego teraz. :) 



Bardzo dziękuję, za taką dużą ilość pytań ! :D Naprawdę dziękuję ! :D Do następnego posta :) 

Pozdrawiamy
Wiola&Bingo

7 komentarzy:

  1. Fajny post :D
    Jak miło przeczytać, że ktoś lubi naszą stronkę :)
    Pusia i Nuka pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Jak mogłabym nie lubić waszej stronki ? Przecież jest genialna :D My również pozdrawiamy :D

      Usuń
  2. Jak miło wiedzieć ,że ktoś pamięta o ekipie Tricolor Life :) bardzo nam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamięta :D

      Usuń
    2. Jest nam bardzo miło :) mamy nową motywację :)
      beaglowatemilka.blogspot.com

      Usuń
    3. Cieszę się że was motywujemy :D
      Wy nas również, swoimi komentarzami :D

      Usuń
  3. Moim zdaniem bardzo ważna jest sama pielęgnacja naszego psiaka i należy to robić oczywiście regularnie. Ja swojemu również kupuję różnego rodzaju kosmetyki i perfumy z https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy więc na dobrą sprawę jest on cały czas zadbany. I co najważniejsze, to mu się te zabiegi podobają.

    OdpowiedzUsuń