czwartek, 13 października 2016

Recenzja Szamponu dla psa od firmy ZooArt


Obiecana i zapowiedziana recenzja szamponu firmy ZooArt as Schampo. Szampon pielęgnacyjny dla psów z lanoliną. 

Co to właściwie jest ta lanolina ? 
Lanolina to wosk zwierzęcy otrzymywany podczas czyszczenia wełny owczej. Oczyszczony i odwodniony wosk nosi nazwę lanoliny. 


Co mówi producent o swoim produkcie ? 
Właściwości i wskazania szampon przeznaczony jest dla małych i dużych ras do okresowej pielęgnacji sierści; posiada bardzo dobre właściwości myjące; przeznaczony dla psów o długiej sierści; - rozplątuje, natłuszcza, usuwa fragmenty złuszczonego naskórka. Stosować niewielką ilość szamponu nanieść na uprzednio zmoczoną skórę, rozprowadzić i rozmasować aż do uzyskania piany; spłukać wodą, chronić uszy i oczy psa. 


Jak produkt sprawdził się w praktyce ? 
Bingo z natury lubi się wytarzać w błocie, kopać dziury więc z tego powodu muszę go kąpać dosyć często. Szampon jest bardzo prosty w obsłudze, zamykanie otwiera się łatwo a dzięki małemu otworowi szampon nie wycieka w dużych ilościach. Szampon jednak słabo się pieni, co jest według mnie minusem, gdyż jeśli się pieni to wtedy wiem, że Bingo będzie czysty, jeśli jednak tego nie robi to nie wiem czy aby na pewno dobrze go umyłam. 




Teraz przyszła pora na skład : Lanolina, gliceryna kosmetyczna, stabilizatory, woda 

Są dostępne różne rodzaje szamponów z tej firmy min. dla szczeniąt, przeciwko kleszczom i pchłom itd. W cenie 8.99 (cena może się troszkę różnić, w zależności w jakim sklepie szampon został kupiony ) 


Podsumowując : 

Zalety : 

  • dobre otwieranie z małą dziurką
  • przystępna cena 
  • dostępne różne rodzaje szamponów
Wady : 

  • słabo się pieni
  • nie chroni przed pchłami i kleszczami ( miałam szampon tej firmy przeciwko pchłom i kleszczom i nie pomagał ) 

Mam nadzieję że spodobała się wam moja recenzja :) 

Pozdrawiamy
Wiola&Bingo


4 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś ten szampon ?
    Ps.Bardzo fajny blog.Jeden z moich ulubionych.
    Pozdrawiam Ciebie i Binga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon kupiłam w takim sklepie osiedlowym, ale widziałam go również w zoologicznym :D Dziękuję za motywację, my Ciebie również pozdrawiamy

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja regularnie pielęgnuję sierść mojego pupila przy pomocy odpowiednich szamponów i odżywek, które kupuję najczęściej w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/. Za pomocą specjalnej odżywki sierść oraz skóra psa pozostaje zawsze dobrze nawilżona i odżywiona. Dodatkowo zawartość niektórych składników sprawia, że włosy nie mają tendencji do skręcania się.

    OdpowiedzUsuń