wtorek, 24 stycznia 2017

Top 10 moich ulubionych zdjęć Binga


Zapytałam was na facebook'u o czym chcielibyście poczytać na blogu, pierwsza propozycja to temat naszego dzisiejszego postu. Dziękuję Weronice Kochanowskiej za taki fajny pomysł ! Sama bym na niego nie wpadła. Bez przedłużania zapraszam do czytania i oglądania zdjęć.



10.
Mina Binga chyba wszystko wyjaśnia


9.
Jest to jedno z pierwszych zdjęć, które udało
 mi się zrobić w dobrej jakośći


 8.
Moje ulubione zdjęcie z lata


 7.
Ahhh... te piękne uszy



6. 
Idealna sylwetka
psa prosto z wystawy



5.
Zdjęcie zrobione w nietypowy sposób,
a i tak wyszło pięknie




 4. 
Urok tego zdjęcia jest nie do opisania



3.
Moje ulubione zdjęcie z zimy,
 ten język i te uszy <3



2.
Ideolo, zdjęcie jak z
 profesjonalnej sesji,
 ma w sobie ten urok 



1.
Moje ulubione zdjęcie, w zasadzie
 nie wiem dlaczego, chyba przez te piękne oczy,
 które wpatrują się we mnie niczym
 w schaboszczaka 


Dziękuję wszystkim za obejrzenie zdjęć i przeczytanie posta! 

Pozdrawiamy,
Wiola&Bingo

3 komentarze:

  1. Przepiękne są <3 Bingo to wspaniały model.Mi najbardziej podoba się zdjęcie nr 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Fakt, Bingo to naprawdę wspaniały psi model ;)

      Usuń
  2. Dziękujemy za miły komentarz ! :)

    OdpowiedzUsuń