sobota, 11 lutego 2017

Top 12 stron na facebook'u które obserwuję

Ostatnio bardzo dużo osób dodaje na swojego bloga post "Top .. " więc postanowiłam, że ja też dodam taki post :) Po za tym jeszcze kiedyś pytałam was na facebook'u o czym chcecie poczytać na blogu i napisaliście mi, że chcecie wiedzieć jakie strony obserwuję, spodobał mi się ten pomysł i postanowiłam wcielić go w życie. <<Jeśli jednak w moim "Top ... " nie będzie twojej stronki, to nie smuć się, być może, nie znam jej, więc  podeślij mi link w komentarzu, a na pewno ją odwiedzę.>> 



(Kolejność alfabetyczna) 


1.
BRUNO 

Bruno to uroczy buldog francuski, w którym ja się po prostu zakochałam. Ten piesek jest tak słodki, że nie można jego zdjęć pominąć obojętnie. Strona pokazuje nam jak powinno wyglądać prawdziwe sielskie życie psa. 

2.
Był sobie york

Strona o yorku, która jako jedyna z nielicznych przypadła mi do gustu, na ogół nie przepadam za yorkami, ale ten jest po prostu wyjątkowy ! 

3.
Enzo - Jack Russell Terrier

Kocham JRT za tą ich ogromną energię, którą potrafią wykorzystać w psich sportach, dokładnie jak Enzo. Tematyczne posty i rewelacyjne zdjęcia. 

4.
Freya the fox

Niesamowita strona, poświęcona udomowionemu liskowi Frei. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że Freya potrafi więcej sztuczek od Binga. Bardzo podziwiam właścicielkę Frei, za ogromną upartość w dążeniu do celu, bo większość z nas poddałaby się nie dała rady wyszkolić liska.

5.
Iron - Niesamowity pies

Jak sama nazwa wskazuje, Iron to niesamowity pies, ma piękne oczy i czasami umie zrobić minę, która rozśmiesza do łez. Bardzo lubię w tej stronce, to że posty ukazują się parę razy dziennie.

6.
Just Bobik

Niezwykle utalentowany mały piesek, który podbije twoje serce. Jest bardzo energiczny i żywiołowy. Bobik umie bardzo fajne sztuczki, które wykonuje bezbłędnie.

7.
Kreatywnie z psem

Strona prowadzona bardzo fajnie i jak sama nazwa wskazuje kreatywnie. Jest to najlepiej rozwinięta strona względem pomysłowości. bardzo lubię czytać posty na tej stronie, ponieważ są bardzo interesujące, do tego piękne zdjęcia i pomysłowe sesje. 

8. 
Nadzwyczajny kundel

Sara to urocza psinka, która jest nadzwyczajna. Jest bardzo ładna i zadbana. Bardzo fajnie czyta się post na tej stronie. Szczególnie lubię czytać o nowych przygodach Sary.

9.
Nuka

Bardzo cenię Owczarki niemieckie za ich siłę i wytrzymałość, a w tym przypadku również za urok zewnętrzny. Nuka jest moim ideałem psa, jakiego chciałabym w przyszłości mieć. 

10. 
Sonia Kochana Sunia



Sonia to piękna suczka rasy pekińczyk. Bardzo lubię pyszczki pekińczyków i te kudłate ogonki. Posty na stronie ukazują się regularnie, bardzo fajnie się je czyta i do tego te cudowne zdjęcia.

11.
Springerowo


Strona o cudownej Spanielce Angielskiej Tayli. Psinka jest prze urocza, ma cudowne uszy i bardzo ładną szatę. Jest bardzo energiczna, ale i opanowana. Z wielką przyjemnością patrzy się na jej zdjęcia i czyta posty. 

12.
 Tricolor life


Strona o cudownej suczce Milce rasy Beagle. Z charakteru jest bardzo podobna do Binga, czasami bywa nie okiełznana ale mimo to jest kochającym psiakiem. Posty na stronie ukazują się regularnie i są pisane bardzo fajnie, dzięki czemu bardzo dużo osób lubi je czytać. 


To było by na tyle :D 
Dziękuję za przeczytanie posta :) 

Pozdrawiamy
Wiola&Bingo


5 komentarzy: