czwartek, 31 sierpnia 2017

Q&A pytania i odpowiedzi Cz. 2





Pytania od Weroniki Kochanowskiej



1. Skąd masz Binga? 

Binga mam z  hodowli w Gorlicach "Z Szerzyńskich Wzgórz".


2. Jakie są twoje ulubione rasy psów ? 

⇨ Doberman
⇨ Pointer
⇨ Alaskan Malamute
⇨ Dalmatyńczyk
⇨ Appenzeller
⇨ Border Collie 


3. Czy lubi inne zwierzęta (Bingo) ? 

Na to pytanie jest mi trudno odpowiedzieć, bo to zależy niektóre psy, koty toleruje a inne ma ochotę zjeść. Raczej nie lubi innych zwierząt, toleruje je albo się ich boi dlatego też nic im nie mówi ale jak inny pies zaczyna pokazywać zęby i widać, że chce się z nim pogryźć to Bingo bez zastanowienia do niego mnie ciągnie. 


4. Jaką karmę polecacie? 

Śmiało mogę polecić Bosch'a, Bingo bardzo lubi ich karmę oraz jeśli chodzi o mokrą karmę to bardzo pozytywne wrażenie zrobiła na mnie firma RINTI, którą również polecam.


5. Co skłoniło Cię do założenia bloga i strony? 
Szczerze mówiąc to nie wiem, czytałam wpisy na takim jednym fp o kundelku Mai teraz już tej stronki nie ma ale bardzo ją lubiłam i chyba to dzięki niej istnieje teraz strona Binga. A jeśli chodzi o bloga to większość właścicieli psów które posiadają fp ma również swoją witrynę internetową więc pomyślałam że ja też mogę mieć i mam. 

6. Dlaczego właśnie beagle? 
Rasę wybierali moi rodzice, nie mam pojęcie dlaczego akurat ta. Wiem jednak, że na pewno ich wygląd wpłyną na decyzję moich rodziców. No bo komu nie podobają się te ich śliczne wiecznie głodne oczka ? 


Pytania od Klaudii Kujawskiej

1. Lubisz cocker spaniele? Co o nich sądzisz? 
Podobają mi się te psiaki, są bardzo urocze. Nie wiem jak to jest z ich cechami charakteru bo nigdy nie miałam styczności z tą rasą i jej nie znam. Wydają się być niegroźne. 


2. Jak byś mogła to byś wzięła drugiego psa?
Oczywiście, że tak najlepiej drugiego beagle albo dalmatyńczyka. Ale jak na razie rodzice się nie zgadzają.

3. Do której klasy idziesz? 
2G

4. Jaka rasa jest twoją ulubioną?
To pisałam troszkę wyżej :D 

5. Czy zaczniesz na poważnie z jakimś sportem np agility lub coś? 
Raczej nie, mieszkamy dość daleko od miast w których odbywają się takie zawody nie ma szans żebyśmy zaczęli uprawiać jakiś sport.


Pytania od Julii Kochanowskiej

1. Czy planujecie uprawiać jakiś sport? 
Niestety nie mamy niczego takiego w planach. 


2. Co Bingo najbardziej lubi robić? 
Zdecydowanie jeść, jest wielkim łakomczuchem a później pewnie będzie wychodzenie na spacer, zabawa, leniuchowanie i spanie :) 

3. Ile razy w ciągu dnia chodzicie na spacer? 
Zazwyczaj raz wieczorem na dość długi spacer i przejdziemy ok. 3 km. Czasami chodzimy dwa razy, różnie to bywa. 

4. Ile sztuczek potrafi Bingo ? 
Wszystkie podstawowe i kilka innych. Koło 15 będzie. 

5. Jego ulubione smaczki to ? 
Zdecydowanie naturalne a tak to z Alpha Spirit bardzo lubi i zawsze je wybiera gdy mu daję możliwość wyboru. 


6. Czym prócz psów się interesujesz? 
Wydaje mi się, że pisałam już o tym w tamtej części. Więc odsyłam was do niej jeśli jeszcze nie czytaliście ;) KLIKNIJ TUTAJ

7. W jakich szelkach chodzi Bingo ? 
W niebieskich ( Chaba ) i czerwonych ( Zoolux ) 
Niebieskie wyglądają tak a czerwonych nie znalazłam. 

8. Co sądzisz o beaglach? 
Bardzo fajne psy ale również uparte, wiecznie głodne i czasami nawet wredne, myślą, że są panami świata i my mamy im usługiwać. Może to jest i śmieszne ale czasami serio odnoszę takie wrażenie. Robią słodkie oczka ale i oczy które mówią " Idź bo zaraz Cię ugryzę". Mają wiele dobrych cech ale również i negatywnych im nie brakuje. 


To już ostatnia część Q&A, bardzo dziękuję wam za wszystkie pytania. 

Pozdrawiamy!
Do następnego postu! 

1 komentarz: