niedziela, 3 września 2017

Fotoksiążka od Saal-Digital




Ostatnio czytaliście o fotozeszycie od Saal-Digital dziś mam dla was recenzję podobnego produktu z tej firmy jednak troszkę różniącego się od poprzedniego. Czy fotoksiążka też urzekła mnie jak fotozeszyt? Tego stopniowo będziecie dowiadywać się czytając recenzję. 

⇨ Na wszystkich zdjęciach w fotoksiążce jest mój brat, na niektórych towarzyszą mu wszystkie zwierzęta jakie mieliśmy. Stworzyłam tą fotoksiążkę po to aby za kilka lat mu ją dać i pokazać z jakim wspaniałym zwierzakami się wychowywał i pamiętał jak wyglądają. ⇦

Czym charakteryzuje się fotoksiążka? 

  • Płaskie łączenie stron
  • Bez loga producenta
  • Indywidualna liczba stron
  • Błyskawiczna wysyłka
  • Trwałość kolorów ( 75 lat gwarancji ) 





Fotoksiążkę projektujemy w aplikacji Saal-Digital, którą pobieramy na ich stronie. Na początku wybieramy format,  ilość stron, rodzaj okładki (z watowaniem lub nie, oraz czy ma być matowa lub błyszcząca). 







W zależności od ilości stron, rodzaju powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych fotoksiążka ma różną cenę. Koszt naszej wynosił 125 zł, a wymiary to 15x21. Strony wewnetrzne: blyszczace, 26 stron. Okładka: blyszczaca bez watowania, posiada kod kreskowy.





Zamówienie złożyłam w piątek a we wtorek już mogłam oglądać fotoksiążkę. Przesyłki są dostarczane kurierem z firmy DHL. Już po raz kolejny firma zaskoczyła mnie bardzo starannym zapakowaniem produktu. Fotoksiążka dotarła do mnie nie uszkodzona. 



PODSUMOWANIE:
Jestem pod ogromnym wrażeniem, jakie wywarła na mnie fotoksiążka. Zdecydowanie sprostała moim wymaganiom, kolor i ostrość zdjęć są takie jak na aparacie. Jestem po raz kolejny bardzo zadowolona z produktów firmy Saal-Digital. Zdecydowanie mogę ją wszystkim polecić i będę to robić. 




Te białe plamki na zdjęciach są spowodowanie światłem. 


Link strony Saal-Digital : KLIKNIJ TUTAJ
Link do recenzji fotozeszytu jeśli ktoś by nie czytał : KLIKNIJ TUTAJ


Bardzo dziękuję firmie za możliwość testowania ich produktów!



Pozdrawiamy!
Do następnego postu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz